Web pro ČPZP: Zabezpečený líp než MI6

Představte si, že máte 1,2 milionu zákazníků. Od maminek po dědečky.
Všichni přichází na váš web, kde se musí každý z nich vyznat. A vy máte za úkol neprůstřelně ochránit jejich údaje.

Zní to jako oříšek? Taky byl. Přesně takový web jsme tvořili pro Českou průmyslovou zdravotní pojišťovnu, třetí největší pojišťovnu u nás. V jednu chvíli na něm spolupracovalo 10 dactyláků.

Jak se s výzvou poprali? Pojďte si to přečíst.

Jedna výzva za druhou

Od začátku jsme věděli, že na webu ČPZP odvedeme pořádný kus práce. To bylo něco pro nás, milujeme výzvy!

S čím jsme se museli poprat?

  • Web jsme napojili na rozsáhlý systém ČPZP.
  • ČPZP spravuje citlivá data, která vyžadují špičkové zabezpečení.
  • Do sekce dotazů od pacientů potřebují mít přístup lékaři, kteří dotazy zodpovídají.
  • Web musel být extra přehledný, a to i na starších prohlížečích.
  • Z webu čerpá data i mobilní aplikace.
  • Web čeká obrovská zátěž, kterou musí ustát.

Navíc jsme tvořili web, který bude ČPZP sloužit roky. Ten původní byl zastaralý, pomalý a extrémně nepřehledný.
Proto jsme nový postavili na nejmodernějších technologiích, které budou fungovat i za řadu let. 

Přehledně a jednoduše

Na novém webu se proto snadno vyznají:

  • zákazníci, kteří se registrují nebo kupují cestovní pojištění
  • lékaři, kteří odpovídají na dotazy pacientů
  • zaměstnanci ČPZP, kteří spravují obsah a reklamní plochy na webu

Navrhli jsme UX vylepšení a zpřehlednili web pro všechny strany. Na starém webu byste cokoliv hledali dlouhé minuty, teď vám stačí párkrát kliknout.

Zabezpečení jako pro MI6

Data pacientů na webu chráníme líp než James Bond britskou královnu.

  • Každých 10 minut se odesílají k záloze.
  • Zvolili jsme pokročilé bezpečnostní prvky.
  • Úspěšně jsme prošli i penetračním testem, a máme tak jistotu, že web není možné napadnout.

Penetrační test může působit jako klacek, který si sami házíme pod nohy. Hledá díry v naší vlastní práci. Jenže v případě pojišťovny není opatrnosti nazbyt a každá objevená díra je pro nás příležitost k vylepšení.

Práce pro 10 dactyláků

V jeden moment na webu ČPZP pracovalo 10 z nás. Měli jsme neúprosný deadline, a přitom nulovou možnost sáhnout po jednoduchých řešeních. Když jde o třetí největší pojišťovnu v ČR, musí být web po všech stránkách špičkový. Využili jsme k tomu i náš vlastní systém pro správu obsahu DactylCMS, který umožňuje široké úpravy a pohodlnou, úplnou a hlavně rychlou administraci obsahu.

O to pyšnější jsme na výsledek. A odevzdáním nekončíme.

Dál pro ČPZP web spravujeme, rozvíjíme a přicházíme s nápady, jak ho ještě vylepšit.
 

Řešte web pořádně. Jako ČPZP

Polovičatá řešení nejsou pro vás. Řešte web pořádně – moderně, přehledně, prostě s Dactylem.

Ozvěte se nám. Probereme s vámi, jak vám dokážeme pomoct.